Ny bloggarena

Før blogget jeg på hunden.no men nå ville jeg teste ut noe nytt! Da ble det wordpress som ble det jeg bestemte meg for å fortsette med. Det er mye nytt å sette seg inn i nå som jeg har byttet til WordPress, å det er fremdeles noen småting jeg må sette meg bedre inn i. Håper jeg finner fort ut av det sånn at ting kan bli bedre!IMG_4873

Denne bloggen er oppretta for «hundebruk», jeg trener ikke målrettet LP, det er mere hverdagsrelatert trening. Jeg trener agility med Varga (jämthund), noe som hun har vist stor interesse for! Jämthund er ikke akkurat den rasen som oftest blir sett som en AG hund, men Varga har vist at ho har store potensiale til dette. Så dette er veldig gøy å trene på både for meg og Varga. Jeg har også en liten Norsk Elghund Grå valp; Elly. Henne er 13 uker, og tar livet med ro… Neida, noen valpestreker her og der, men for en fantastisk valp å ha med å gjøre. Ho er veldig snill, og gjør overraskende lite bøll. Tiden vil vise hvilke hundesport vi ender opp med, syntes at freestyle virker gøy, og nytt. Så det er kanskje det jeg vil prøve meg på? Eller LP? Eller AG, det er mye å velge mellom. Tiden vil vise, men jakthund skal henne bli. Hund i aktivitet er bloggnavnet.

Hovedfokuset ligger i navnet, «hund i aktivitet», det vil komme forskjellige type innlegg som handler om hund i aktivitet. Og siden aktivitet kan være så mye forskjellig, alt fra AG, litt LP, tur i skogen, lek, sosialisering: Ja denne lista kunne blitt lang, men jeg skal stoppe her. IMG_4280Bloggen min skal selvfølgelig være oversiktlig, selv om «Hund I Aktivitet» kan være så mye forskjellig. 

2 thoughts on “Ny bloggarena

Legg igjen en kommentar

