Planer for framtiden

Nå har det begynt å gå opp for meg hva jeg vil fortsette med når det gjelder Elly. Jeg har grublet mye over dette ettersom at det er viktig for meg hvor hovedfokuset kommer til å være når det gjelder treningen av Elly.

Jeg har tenkt å bruke mye av det første året til å trene på noen LP øvelser, og hverdagsrelatert lydighet. Siden Agility ikke kan påbegynnes før Elly er ca. 1 år, i

IMG_5013

mellomtiden trener jeg LP basert lydighet. Så svaret på det jeg ønsker å trene er agility! Jeg gleder meg utrolig mye allerede! Jeg tenker at jeg begynner å trene litt slalåm om ikke altfor lenge. Og trene på å løpe over «hinder» som ligger nede på bakken, samt noe som ligner på en tunnel.

Jeg håper at dette er noe Elly kommer til å like å drive med. Dette er en sport fylt av fart og glede, så jeg tror at dette kommer til å passe Elly perfekt.

3 thoughts on “Planer for framtiden

  1. Så gøy at dere skal satse på agility! Er utrolig morsomt :) Dere kommer nok til å få igjen for lydighetstreningen når dere begynner med agility, for agility krever at hunden er lydig også. Lykke til videre!

  2. lydighet har jo hunden bare godt av å få trent uansett hva man senere skal starte med (eller om man ikke skal gjøre noe som helst egentlig). Lærer de å lære og har treningsglede er man langt på vei :)

Legg igjen en kommentar

