Agility med Varga

I dag var det agility som stod på programmet for Varga. Agility treninga gikk helt greit, med tanke på at det er ganske lenge siden siste vi trente AG så er jeg ganske fornøyd.

Det var gøy å endelig trene AG igjen. Dessverre så er det nesten litt forlenge siden vi har trent AG, så jeg hadde ikke de største forventningene til Varga. Jeg bestemte meg for å bare ha to enkelthinder og slalåm pinner, for at det ikke skulle bli så forvirrende for Varga.

IMG_5166

Det tok litt tid før Varga skjønte at henne måtte over hindrene for å få belønningen sin. Men det kom seg fort da jeg tok lederrollen mer seriøst! Varga hoppet fint over hindrene og viste at det er dette henne kan. Varga er en av de mer lærevillige hundene jeg har vert borti, det gjør alt mye lettere.

Vi hadde en kort treningsøkt, for å oppfriske minnene litt! Har tanker om å trene oftere på AG, fordi Varga viser store interesser for dette. Og det ikke minst veldig gøy for både meg og Varga.

 

Legg igjen en kommentar

