Bakpartskontroll & Dekk, stor fremgang

Treningsøkten i dag ble jeg kjempefornøyd med! Jeg bestemte meg for å øve på bakpartskontroll og dekk, begge øvelsene med stort hell. I tillegg ble det litt indirekte trening, for da jeg belønner med leker så skal henne komme tilbake med leken jeg ga. Så hver gang Elly kommer inn med leken får henne belønning. Elly har nå bevist begynt å komme inn med lekene.

IMG_5469

Det ble litt forandring i planene med innlæring av bakpartskontroll. Etter som at Elly ikke helt skjønte hva henne skulle gjøre før. Nå som forandringen er gjort har henne allerede begynt å vise en bedre forståelse for hva henne skal gjøre. Tommel opp!

Vi trente også på dekk, dette har vi trent på en stund. Elly viser framgang, men fremgangen er ikke så stor som jeg skulle ønske den var. Så da blir det bare og trene mer på dette så vil jeg snart se de fremgangene jeg ønsker.

 

IMG_5489

(Beklager at det er noen dager siden jeg blogget sist, jeg har ikke hatt Internett tilgjengelig).

 

Legg igjen en kommentar

