Blåbærhundene

IMG_5523

I går var jeg på blåbærtur med Elly og Varga, det var utrolig deilig! Det var varmt og godt, så vi koste oss stort. Det var utrolig store bær, så da ble det nok av bær til både to og firbente. Det var litt komisk fordi da jeg begynte å plukke merket jeg at jeg ikke var den eneste som plukket blåbær, Varga har nemlig fått sansen for blåbær, henne elsker det! Så like som jeg plukket, «plukket Varga. Det var virkelig fantastisk å gå rundt i skogen å nyte den rene luften, og se alle de bærene som hang i lyngen, virkelig fantastisk!

IMG_5592

Så dette har virkelig vert en strålende dag! Dagen ble brukt til mye kos og litt trening. Jeg har øvd mer med Elly på dekk, og det går bare bedre og bedre. Også har jeg hatt utstillingstrening med Varga, det gikk kjempebra! Traven hennes har egentlig alltid vært utrolig fin, men i går var en enda finere, det sier kanskje litt.

Varga var virkelig fornøyd med dagens bærtur! Henne har blit ordentlig begeistra for blåbær! Jeg har virkelig to fantastiske hunder.

IMG_5677

 

2 thoughts on “Blåbærhundene

Legg igjen en kommentar

