Skogstur med Varga

Det er så fantastisk å gå i skogen med sin bestevenn nå som høsten begynner å

komme, fargespekteret begynner å ta form, og jeg er helt klar for høst! Jeg merker at det begynner å bli kaldere og kaldere for hver dag som går, det er utrolig deilig samtidig som at det er litt dumt. Men årstider kommer og går, uansett om man vil eller ikke, jeg liker alle årstidene like godt!

Varga var veldig begeistra for å endelig få gå tur i skogen igjen, det er en liten stund siden sist, grunnet mye skole. Henne var rett og slett litt overlykkelig. Henne skulle være overalt på en gang, du kan jo tenke deg det var litt interessant. Neida, jeg overdriver vell litt, men det var mye som skulle bli lutet på og utforsket.

(beklager lite blogging, kameraet mitt gikk tom for batteri og jeg fant ikke laderen, også liker jeg og ha med bilder til blogginnleggene så derfor var bloggen satt på vent til jeg fant laderen. Men nå har jeg funnet laderen og det blir mer blogging fremover!)

One thought on “Skogstur med Varga

Legg igjen en kommentar

