Hverdags-lydighet med Elly

I dag hadde jeg en helt fantastisk bra treningsøkt med Elly, ho viser fremgang for vær gang vi trener! Jeg trener fremdeles på kommandoen sitt, ligg og stå, endelig begynner jeg å se lys i tunnelen. Det som er litt dumt er at Elly har blitt litt påvirka av at jeg før alltid viste henne hva ho skule gjøre med en go`bit i hånda, så det har vært litt vanskelig og avvende henne med dette, med det blir bedre og bedre.

Jeg har funnet den perfekte belløningsmetode for Elly. Jeg belønner med oppdelt kyllingfile og bipeball, henne absolutt elsker det! Det gir henne ekstra motivasjon når vi trener. Elly begynner å bli veldig flink, men jeg håper på enda større fremgang nå fremover.

Jeg har som mål at henne innen 1 mnd skal kunne Dekk, Sitt og Stå på kommando. Så da for dere en oppdateringsblogg om 1 mnd, jeg gleder meg allerede. (Om dere har noen tips til treningsmetoder jeg kan få bruk for så bare kommenter under, jeg setter stor pris på det!)

Legg igjen en kommentar

