Skogstur i regnvær

I går hadde jeg en helt fantastisk tur med Elly i skogen, tross regnværet. Vi koste oss utrolig mye, og enda bedre ble det da vi kom over en hel eng av blåbær. Både jeg og Elly elsker blåbær så at det ble konkurranse om å plukke størst og flest bær er den ingen tvil om, haha.

Jeg har egentlig prøvd og unngå å ha Elly ute i regnvære for at henne ikke skal bli så våt. Etter som at henne har hatt urinveisinfeksjon to ganger, og de er veldig utsatt for å få det i i noen måneder etter så vil jeg være veldig forsiktig med å la henne bli våt igjen. Men nå har det regnet jevnt og trutt i flere dager på rad, så nå kunne jeg bare ikke vente mer. Jeg så på hele Elly at henne var veldig takknemlig for å kunne strekke på beina i fri natur.  Jeg satte på meg regntøy slik at jeg var rustet mot regnværet, varm og god var jeg hele turen, helt fantastisk.

Elly leter etter blåbær, henne begynte å gjøre dette etter at ho så at jeg plukka blåbær.

(ALLE, bildene er copyright!)

One thought on “Skogstur i regnvær

Legg igjen en kommentar

