Dogs4All

16.11.13 Var det tid for Dogs4All, hovedsaken var eksteriørutstilling for Varga, men handling ble det også. Det ble mye prøveposer av forskjellig for, gobiter og tannhelse. Jeg skal si deg at vi koste oss MYE. Vi fikk tak i det meste jeg hadde planer om, men det var så mye der at det var noe av det jeg hadde tenkt å kjøpe som forsvant i all spenningen som var på Dogs4All.

Utstillingsresultatet ble jeg veldig fornøyd med. Varga ble beste champion tispe, og hun ble 2. beste tispe. Det må sies at det var mange fine Jâmthunder der så at vi ble 2 beste tispe er jeg veldig fornøyd med. Jeg er faktisk litt målløs egentlig, fordi Varga var så ekstremt flink i ringen, hun holdt en jevn og fin trav, og hun stilte seg pent opp. Hun overgikk alle forventningene mine! Så jeg er utrolig fornøyd med D4A helgen!

copyright

copyright

Dette har virkelig vart en uforglemmelig helg. Jeg har virkelig fått mange minner for livet.

Noe av det vi fikk og det vi kjøpte var;

– 2 leker (kjøpt)

– 1 pipeleke (kjøpt)

– 2 poser med tannhelse gobiter (kjøpt)

– 2 stk potesokker (kjøpt)

– ziwi peak gobiter (kjøpt)

– provit vom

-pro-plan hundemat (gratis)

– royal canin valpefor (gratis)

– Brit Care salmon hundefor (gratis)

– 2 sportsman`s pride hundefor (gratis)

– Eukanuba valpefor (gratis)

– 2 dental nugets (gratis)

– Eukanuba healthy extras (gratis 700g)

– vannskål (gratis)

– hundekyss, bobiter (gratis)

Legg igjen en kommentar

