Varga har fått kløv

Å endelig har jeg tatt meg tiden til å kjøpe kløv til Varga… Den er fra hooks, og jeg har størrelse L. Jeg må ha på det stammeste på magen, men den ligger stødig på ryggen! Det er en veldig fin førstegangskløv, med tanke på at at den ikke er så stor. Hunder må «kjøres» i gang med kløv, altså man kan ikke begynne å legge ting i kløven 1. gang man bruker det. Derfor er denne perfekt til Varga.

Jeg gleder meg til å bruke den mer. Jeg kjøpte den først og fremst med tanke på at vi skal bruke den som trening til å bygge muskler. Men den er perfekt til korte turer, hvor vi ikke har å har mye å bære. Du finner den HER.

For tiden har Varga veldig mye energi, hun har egentlig alltid mye energi… Så at Varga har behov for en løpetur hver dag er ett faktum, dessverre har jeg ikke alltid tid til det. Men i dag tok jeg meg tid til en sparktur med Varga & Tika. Det var en eksplosiv tur må jeg si, tror ikke Varga har dratt så mye før som det hun gjorde i dag. I tillegg til at vi møtte på en elg, en spennenes tur med andre ord!

Hva syntes dere? Har hunden din kløv?

4 thoughts on “Varga har fått kløv

  1. Kløving er gøy!! Her er det kun Mali som har fått prøve seg (Oliver skal ikke enda pga vekta/sykdom) og hun elsker det! Bærer den så stolt avgårde:D Hun kan bare bære 2.1-2.4 kg da, så tipper Varga er litt mer «til hjelp»;)

  2. Mali, Oliver & Beate:
    Helt enig, kløving er veldig gøy. Selv om Mali er liten & ikke kan bære så mye er det veldig gøy uansett, må si meg enig at hunden blir veldig stolt når de får bære!

Legg igjen en kommentar

