En tur med det lille ekstra

Det er så deilig å gå tur med hundene når det er snø på trærne, 8 minusgrader og du har en hund som setter pris på livet! Det er hva man kaller en tur med det lille ekstra!

Jeg merker at Elly setter pris på alene-tid sammen med meg. Hun oppfører seg annerledes, hun er mer fokusert og mindre rampette. Elly viser hvor lydig hun egentlig er! Det gleder ett «mammas» hjerte å se at hun setter pris på å være sammen med meg. Om hun er glad så blir jeg glad, og når vi er glade er alt sammen bra! Dette var en herlig tur!

Jeg hadde med kamerater, så jeg fikk tatt mange fine bilder.

Jeg har begynt inn-trening av på plass, når jeg sier «kom hit» så kommer hun alltid, og for at hun skal få gobit så må hun stille seg opp inntil meg på venstre side, og da sier jeg «på plass». Hun er flink til å snu kroppen slik at hun står fint inntil meg, men det ligger mye trening foran oss før hun skjønner hva hun skal gjøre uten at jeg fører med hånden. Jeg ser frem til da det begynner å sitte!

-HundiAktivitet

2 thoughts on “En tur med det lille ekstra

  1. Så herlig det høres ut, og så flotte bilder du tar:)
    Merker veldig godt at alenetida er gull verdt hos oss også:) Mali er superlydig og en drøm å ha med å gjøre når hun er alene, mens Oliver er mye roligere og stresser mindre. Deilig!

Legg igjen en kommentar

