18.3.14 – gratulerer med dagen Varga

Den 18.3.11 ble min høyt elskede Varga født. Tenk at hun allerede er 3 år, uvirkelig hvor fort tiden har gått. Tusen takk for at du er akkurat den du er Varga, selv og vi har våre nedturer av og til. For ikke å glemme så har vi også stor oppturer!!!

På bursdagen til Varga gikk vi en en tur, samtidig som tok jeg mange bilder. Varga fikk favorittmaten sin; vom og hundemat m. laks. Jeg hadde også kjøpt tyggebein fra dyrebutikken, siden hun setter veldig pris på å ha noe å tygge på.

Jeg elsker deg virkelig Varga, hva skulle jeg gjort uten deg? Du er en utrolig hund, jeg har faktisk ikke ord. Du betyr så mye for meg, my angel!

Gratulere med dagen

2 thoughts on “18.3.14 – gratulerer med dagen Varga

Legg igjen en kommentar

