Skogstur

Jeg og Elly nyter fremdeles de siste dagene av ferien! Her om dagen tenkte jeg det var på tide å å gå en tur i skogen for å plukke litt bær. Men til min store overraskelse så var det ikke ett eneste blåbær å se. Jeg ble rett og slett litt sjokka, fordi i fjord var det blått så langt øye kunne se. Menmen, jeg fikk brukt tiden til å ta noen flotte bilder av Elly.

Ellers så går dagene som vanlig. Vi slapper av, men det er ikke lenge til elgjakta starter så vi ligger i hardtrening. De jogger hver/annenhver dag i ganske raskt tempo, og i flere kilometer. Så de begynner å få ganske god kondisjon nå!

 

Legg igjen en kommentar

