I fri galopp

I dag satt jeg og så på bilder fra sommerferien i år, og jeg fant noen koselige bilder av Elly som jeg glemte å legge ut på bloggen. Jeg tenkte derfor at det hadde vert koselig å dele bildene med dere nå som det begynner å bli høst ute.

Jeg savner virkelig sommerferien, lange gode dager med mine beste firbente venner. Det å bare ha fri og kunne gjøre akkurat hva du vil, det er noe av det beste jeg vet. Det å kunne bade på varme sommerdager er skikkelig deilig, og ihvertfall nå som jeg har lært Varga å like svømme. Når jeg tenker tilbake på første dagen Varga bada, og til den siste dagen vi bade i ferien så ser jeg storeee fremskritt. Hun har fått mye bedre svømmeteknikk, hun er rett og slett mye flinkere nå!

Jeg planlagt litt av hvert på bloggen fremover, mange nye spennende blogginnlegg. Så følg med, det er ikke lenge før det kommer.

Likte dere bildene?

Legg igjen en kommentar

